Сердце любить каву

Cпоживання двох-трьох чашок кави на день призводить до збільшення тривалості життя та зниження ризику серцево-судинних захворювань порівняно з відмовою від кави. Таких висновків дійшли вчені з австралійського Мельбурна.

Результати дослідження опубліковано у Європейському журналі профілактичної кардіології. При цьому, на їхню думку, менше користі приносить кава без кофеїну. Раніше австралійських вчених про користь кави писали японські дослідники.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Сподобалась стаття? Поділіться з друзями: